SEO ir turinio rinkodara, techniškai kalbant, yra du labai skirtingi dalykai, tačiau jie eina kartu. Vienas pasikliauja kitu, siekdamas sėkmės, ir atvirkščiai. Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad šie du procesai veikia labai skirtingai, svarbu suprasti, kad jie tikrai neatsiejami, ir abu reikalingi norint padidinti srautą į jūsų svetainę. Ankstesnėmis dienomis srauto augimas buvo toks paprastas, kaip pakeisti nuorodų struktūras, pridėti raktinių žodžių čia ir ten arba eksperimentuoti su meta. Įdiegę šiuos elementus, galėsite pradėti kurti daugiau nuorodų į savo svetainę ir ramiai žiūrėti, kaip auga srautas.
Kokie skirtumai tarp SEO ir rinkodaros?
Kaip minėta anksčiau, SEO ir turinio rinkodara yra du skirtingi procesai. Pagrindinį skirtumą galėtumėte apibūdinti taip: SEO yra siauras ir techninis, o turinio rinkodara yra plati ir holistinė. Nors tai atrodo kaip ryškus kontrastas, iš tikrųjų tai sukuria efektyviai ir darniai veikiančią sąjungą.
Kur jie sutampa?
Nors yra daug skirtumų tarp SEO ir turinio rinkodaros, taip pat yra daug sričių, kuriose jie sutampa. Išnaudoti šį sutapimą ir naudoti jį savo svetainėje yra greičiausias būdas paskatinti daugiau žmonių apsilankyti jūsų svetainėje.
Galite reitinguoti naujus puslapius naudodami SEO ir turinį. SEO – tai aukštas reitingas paieškos indeksuose, o tai negali įvykti, jei nesukuriate naujo kokybiško turinio. Kurdami naujus puslapius sukuriate naujų reitingų ir didesnio pasiekiamumo galimybių. Tai savo ruožtu veda prie daugiau raktinių žodžių, pagal kuriuos galite reitinguoti. Tačiau atminkite, kad kiekis niekada neturėtų viršyti kokybės. Geresnis turinys suteikia jums geresnį reitingą.
Galite optimizuoti raktinius žodžius naudodami savo turinį. Turinyje naudodami raktinius žodžius galite pasiekti įvairesnes auditorijas, įskaitant nišines auditorijas. Svarbiausia yra natūraliai naudoti raktinius žodžius savo turinyje.
Kokybiškas turinys suteikia autoritetą. Aukštas reitingas paieškos sistemose priklauso nuo įvairių veiksnių, įskaitant jūsų rašomo turinio kokybę. Naudodami turinį raktiniams žodžiams teikti ir auditorijoms pasiekti, užimsite aukštesnį reitingą paieškos sistemose ir padidinsite svetainės lankytojų autoritetą.
Kodėl tai svarbu?
Neretai svetainių savininkai sutelkia dėmesį į vieną SEO / turinio monetos pusę, o pamiršta kitą. Tiek SEO, tiek turinio rinkodara atneša svarbių elementų į internetinės rinkodaros lentelę, ir jums jų reikia, kad iš tikrųjų plėstumėte savo verslą. Dažnai tai yra labai didelis ir sudėtingas vaizdas, kuriame viskas turi veikti kartu, kad būtų pasiekti geriausi rezultatai. Jei įmonė tiesiog pradėtų sutelkti dėmesį į kažką panašaus į tinklaraščių rašymą SEO laiko sąskaita, jos bendras reitingas gali pradėti kristi. Kita vertus, jei ta pati įmonė visiškai užsiimtų nuorodų kūrimu ir reikalautų kiekvieną dieną matyti 18 naujų aukštos kokybės nuorodų, greičiausiai joms nepakaks naujo turinio, kad palaikytų nuorodų kūrimą tokiu mastu. Galų gale SEO reikalauja tiek daug turinio, nes jis nori augti. „Google“ nenori matyti sustingusios, nekintančios svetainės. Ji nori žinoti, kad kuriate stiprų, naudingą ir aktualų turinį, kad galėtų pateikti geriausius kiekvienos paieškos rezultatus.